Nove SAVAGE GEAR i PROLOGIC mašinice

Svendsen Sport trenutno priprema svoje prodajne timove i traži od njih da se pripreme za prve isporuke ovlašćenim trgovcima već u septembru. Sama brzina i razmere planiranog lansiranja ovih mašinica verovatno će izazvati udar u čitavom sektoru ovog dela ribolovačke opreme. Još mašinica će biti lansirano u januaru 2022. Ozbiljnost ovog poteza naglašena je Svendsenovim velikim ulaganjem u sopstvene alate, što znači da su svi delovi svih mašinica u novom asortimanu dizajnirani i proizvedeni prema Svendsenovim specifikacijama. Pokret koji je osmišljen da stvori seizmički šok i osigura osetno pomeranje terena pod tržišnim liderima u sektoru mašinica za ribolov, Svendsen podržava lansiranje sa dalekosežnom i „vodećom u industriji“ marketinškom kampanjom koju vodi bivši izvršni direktor marketinga iz Ferrarija i Maseratija, Theis Frederik Gronemann. Njegova promotivna kampanja najdetaljniji je marketinški plan koji je Svendsen Sport ikada sproveo. U središtu kampanje biće fokus na osobenosti mašinica i sloganu “nemoguće kopirati”, kao i posebno razvijenom mazivima pod nazivom DuraGrease i DuraOil za koja se kaže da nadmašuju sve slične proizvode i osiguravaju da nove mašinice Savage Gear i Prologic savršeno funkcionišu čak i u najhladnijim uslovima. Direktor kupovinu, prodaju i marketing Svendsen Sporta, Thomas Sanotra je potvrdio proširenje ambicija kompanije u ovom sektoru, rekavši: „Ulazimo na tržište mašinica punom snagom naša dva najmoćnija brenda.” Sanotra je dodao: „Ovo je veliki, hrabar i odlučan potez. Potez po kojem smo poznati i očekujemo da će izazvati trenutni i dramatičan pomak u ovom sektoru. To je najveći pojedinačni projekat u našoj istoriji. Naši kupci i naši konkurenti znaju da Svendsen Sport ima sposobnosti da proizvodi, isporučuje i prodaje inovativne nove pribore i opremu i mogu očekivati da ćemo uložiti svu svoju snagu na tržištu mašinica, već od prvog dana. Imamo potpuno znanje o proizvodima i iskustvo da snažno uzdrmamo tržište. Zahvaljujući šemi “Preferred Partner” za trgovce na malo, imamo i mogućnost da pomognemo našim saradnicima da povećaju prodaju u prodavnicama. “Naravno, i naši maloprodajni partneri znaju da mogu da očekuju dobre marže na našim proizvodima. Mislimo da će to biti osvežavajuća promena na tržištu mašinica u kojoj je poslednjih godina dominiralo nekolicina većih igrača koji su smanjili trgovačku maržu na minimum.” Sanotra je dodao da nije bilo bolje vreme za Svendsen Sport da uđe u sektor mašinica. „Tržište već godinama miruje a mi u Svendsenu imamo reputaciju da potresamo i pomeramo stvari. To smo učinili u sektoru veštačkih mamaca i štapova i verujemo da isto možemo učiniti i sa mašinicama. Ovo je pravi trenutak da naša dva najveća brenda imaju svoje mašinice. Imaju velike i lojalne baze obožavalaca i korisnika koji to odavno žele. To je ogroman korak, ali vrlo logičan. Znamo da je on potpuno ispravan.” Pod vođstvom šefa razvoja proizvoda, Robertom Valkeneerom, dizajnerski tim Svendsen-a stvorio je niz mašinica koji nude moderne funkcije po veoma pristupačnim cenama. DuraGrease menja igru u celoj priči. Dodaje Sanotra: „To je ono što se ističe. Nedoslednost ponašanja masti kada se ohladi već decenijama je poznat problem. Uložili smo velika sredstva, vreme i novac u stvaranje nove masti sa radnom temperaturom između -30 ° C i 160 ° C. To je veliko poboljšanje performansi. DuraGrease je podigao mašinice na novi nivo i samo mi to imamo.” Valkeneer dodaje da je opsežno testiranje bilo ključno. „Testiranje se odvijalo širom sveta i u raznim uslovima. Imali smo desetine profesionalaca koji su testirali ove mašinice do njihovih apsolutnih granica, sat po sat, dan za danom, nedelju za nedeljom. ” Ogromnu evropsku marketinšku kampanju za mašinice predvodiće Theis Frederik Gronemann, strastveni ribolovac koji se Svendsenu pridružio iz automobilske industrije još u novembru 2020. Koristeći tehnike razvijene za promociju vrhunskih marki automobila, Gronemann je stvorio četvorofaznu kampanju koja „počinje opsežno i od tada se gradi sama“. Sanotra kaže: „Sa Theisom u timu uspeli smo da razvijemo naše glavne marketinške strategije, posebno kako koristimo naše profesionalno osoblje. Pomaže nam da podignemo marketing u našoj industriji na potpuno novi nivo. ” Sanotra je nastavio: „Nameravamo da privučemo pažnju potrošača od samog početka, ali da onda zadržimo zamah. To je ključ. Vrlo često, kampanje počinju velike, ali zatim nestaju. To neće biti slučaj sa našim mašinicama. Pokrenućemo interesovanje, stvoriti svest, ispričati priču o njima u celosti i mesecima nastaviti lokalno da guramo.” Snažni marketinški napori protežu se na postizanje dominantnog uticaja u svakoj pojedinoj prodavnici. Sanotra kaže: „Niko neće moći da zanemari nove Savage Gear i Prologic mašinice u prodavnicama. Pod vođstvom menadžera marketinga za međunarodnu trgovinu, Ken Bloch-Frederiksenom, razvili smo niz privlačnih i snažno brendiranih reklama, banera i postera, a tzv. “Display Deluxe”, daje prodavcima potpunu fleksibilnost da predstave mašinice u svojim prodavnicama. Oni su vrlo funkcionalni i imaju veliki uticaj u marketingu.” Sanotra je dodao : „Izuzetno sam srećan što sada imamo potpunu kontrolu nad lancem snabdevanja u svim našim proizvodnim linijama. Mašinice su već godinama kategorija za koju smo se nadali da ćemo je dalje razvijati, a uz potpunu kontrolu nad lancem snabdevanja sada ćemo mašinicama pružiti pravi Svendsen tretman koji trgovci znaju i veruju mu. Ovo će biti novi industrijski standard za razvoj, marketing i prodaju mašinica za ribolov. I on počinje za nekoliko nedelja!”

Autor teksta: Dragan Milošević
www.sportskiribolov.com 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *